pátek 10. dubna 2015

O mě

Ahojky..:) jen abych na začátek řekla..začátky jsou vždy nejtěší..:D ale já se stim vypořádám (snad) a teď teda abych vám řekla něco o mě...:).
Jsem holka..což jste už asi už poznali což teda už nemusim vysvětlovat..je mi 14 let a bydlím v Praze.
Mam 3 sourozence..z toho jsou dva nevlastní..a jsou to oba kluci..:) jeden se jmenuje Jiřík a druhý Richard..:).  No a moje vlastní sestra se jmenuje Marťa a je jí 20..:) (jinak Jiříkovi jsou 2 roky a Richardovi 1 rok).
Chodím do základní školy..:) která m2 vůbec nebaví..ale alespoň tam máme docela dobrý učitele..:).
Strašně koukám na youtube..a strašně bych chtěla natáčet..ale bohužel na to nemam věci takže...možná později..:D.
 No jinak mám psa Mickeyho..který ho mááám  stráášně ráda..:) Strašně moc miluju poslouchat jakoukoli hudbu ale spíše posloucham ten POP..což je třeba Rihanna a nebo mám prostě taky ráda nějáké české jako je např. ATMO music <3..jinak jsem moooc happy člověk kterej se rozesměje z každý blbosti co kdo řekne..:D (ne nedělám si srandu..:D) Miluju různé seriály..a filmy..ale na to už mám rozepsaný další článek..:) takže se máte na co těšit..:)
Tak to by asi bylo k tomuhle krátkému článku všechno..a teda mějte se krásně..a AHOOJ..:))

Žádné komentáře:

Okomentovat